Fisa aparatului
Fisa aparatului contine toate datele relevante referitoare la un anumit aparat. Pe linga acestea, in fisa aparatului sint evidentiate toate actiunile (reparatii, etalonari, verificari) pentru aparatul selectat. Acest tip de raport poate fi tiparit.
Planificator zilnic
Programul ofera posibilitatea de a planifica actiunile de verificare pe o perioada de 2 ani, zilnic. Operatorul poate planifica la o anumita data verificarea unui anume aparat. Actiunile sint memorate in baza de date si pot fi vizualizate de catre operator prin simpla selectie a unei zile din anul ales.
Deasemenea operatorul poate alege planificarea automata, programul adaugind la zilele corespunzatoare expirarii verificarii denumirea aparatului respectiv.
Operatorul poate opta pentru zilele valide in care sa se faca planificarea lucrarilor (exemplu: de luni pina vineri sau pentru realizarea planificarii automate la fiecare pornire a programului.
Raport general
Programul realizeaza la cererea operatorului un raport general asupra starii aparatelor din gestiune, fiind indicate:
- numarul total de inregistrari in baza de date
- numar de aparate functionale/nefunctionale/in conservare
- aparate cu termen de verificare expirat (pentru diverse perioade de timp)
- aparate programate la verificare in ziua curenta
Lista perioade
Programul listeaza toate aparatele apartinind unui departament, cu intervalele de verificare/etalonare corespunzatoare, operatorul avind posibilitatea de a edita locatia in care se face verificarea. Raportul poate fi tiparit.
Situatie planificate-realizate
Programul realizeaza acest raport pentru a evidentia in oricare zi a anului balanta intre numarul/tipul aparatelor planificate la verificare/etalonare si numarul/tipul aparatelor care au fost efectiv verificate/etalonate. Acest tip de raport poate fi salvat si tiparit.
Evaluarea financiara
Aceasta optiune a programului permite generarea unei previziuni financiare (saptaminala sau lunara) pentru costurile si incasarile legate de verificarea aparatelor din evidenta. La cheltuieli sint inscrise aparatele care se verifica extern, iar la incasari aparatele care sint verificate pentru beneficiari externi sau centre de cost proprii. Raportul poate fi tiparit.